M to the ovies

Har hunnit att kolla på filmer som jag velat att se sen filmerna kom ut på bio. Och nu när man hade ledigt på torsdag & fredag och helgen så tog jag mig tid att kolla på dom. :)

Rolig film som har lite av action, komedi, romantik osv. :)


Bra handling och massa annat hahah orkar inte men bra film. lolzzzz


Ganska lik filmen med Hilary Duff i, lizzie mcguire the movie. Hehe men jag tror jag föredrar denna mer.


As äcklig film, asså usch bläääääääääääääää. Den är ganska så "B" om ni fattar vad jag menar. Man kunde se vad som kunde hända senare för i alla "B" filmer så är det så. :P Men vid ett tillfälle var det sååå äckligt! *Spoiler* Två poliser höll i en tjej. Den ena höll vid fötterna och den ena höll vid huvudet. Och så delar tjejens kropp i två delar. Man ba....whuttttttttttttttt. Men kolla på den om ni vill bli äcklad och bli dampad och få stress. FÖR DEN HÄR ÄR ÄKTA EN STRESS FIIIIIIILM.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0