Rain rain rain rain

När ska det sluta regna?? Regnar nonstop hela tiden. Blev och är sjuk pågrund av att vi var ute i regnet när min klass hade idrott...lyckat. Och idag had vi också idrott och såklart regnade det här med...Haha misstänker nu att några sjukanmäla sig på tisdag. Oh yeaaah kom nu på att vi har studiedag på måndag! :D
Sorry för att jag inte har bloggat, jag har iallafall en anledning. Att som vanligt så har jag fullt upp med läxor  sån+ prov. Men det kanske inte är en bra anledning? Jaja..haha ska från o med nu blogga när jag har datorn. Om jag kan va uppdaterad på tumblr, så varför inte här? :O
Jag och Fatima, våra helt vanliga tjockisdagar där vi ibland efter skolan går och köper något gott


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0