I promise


När jag blir äldre och får en egen lägenhet och massa annat så ska jag adoptera en hemlös katt/hund. Tycker att alla eller dom flesta borde göra det. Det känns mer, asså det är svårt att förklara men man blir gladare och man vet att dom har känt på hur svårt det är att vara ute så dom uppskattar det mer om man tar hem den. Hahah men har tänkt på det länge och nyss såg jag en hemlös katt som sprang utanför mitt fönster. ): Och alla som känner mig vet att varje gång jag ser något liknande så blir jag alltid ledsen och kan inte sluta tänka på det. Ska lova en sak iallafall. Om jag skaffar en hund eller katt så ska jag inte köpa djuret från en zoo utan adoptera ett djur från en animal shelter.


Konstigt inlägg jag vet men ville bara säga det för tycker så himla synd när jag ser en hemlös katt/hund. Det gör extra ont för då tänker jag på Gucci och Junior och då blir jag superduper ledsen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0