Sportlov? (...)

HAHAHA vänta lite, förut när jag var i skolan så pratade jag med Kelly och sa: Vad skönt med sportlov! Och så går det en kille förbi och säger; Det heter inte sportlov, det heter (...) något som jag inte hörde. Och så sökte jag på sportlov i google nyss (söker allt på google) och så kommer det upp spotlov..Whutaaaaaaaaaaaaaa. Whatever, det heter fortfarande sportlov för mig! :D


Svar: Yeeeeeeep, I got so disappointed. :( I rly thought that if was someone that matters to me and not just a bitch. HAHAHA <3

Btw så hade jag ett stort engelska prov idag! Hoppas det gick braaaa, ahh orkar inte vänta tills sportlovet tar slut och få se mitt resultat!


Kommentarer
Fathuma

HAHAAHAHA, SPORLOV HAHHHAHA DÖÖÖR

2012-02-10 @ 21:56:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0