Solen skiner himlen är blåååååå

vad är det så skönt att leva dåååååååå, högt i molnen...kan inte mer..haha vet inte ens om texten går så på riktigt.
Vaknade nyss och drömde en dröm till - konstigt? NEE. Men jag drömde om att jag och mina kompisar var nere i en källare och krigade (som i typ THIS IS SPARTAAAA). HAHA nolifer. Jag blev nästan skjuten på min dröm :( Jag skulle nyss gå till våra fiender och fråga om jag fick låna deras vapen men då vaknade jag av att Carro skickade ett sms och sa: skitsynd idag är de spagetti. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 ALLTID. ALLTID. När jag är sjuk så är de spagetti???:((

Ska ligga i min säng och läsa Sex veckor nu, har läst den förr men känns som om bibliotekt aldrig uppdateras. Samma böcker hela tiden. Så fick bli denna :p Men måste skynda mig till stan för att köpa The Hunger Games!!!! Inte idag då hihihihi TOOO LAZYYY


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0