OOONNTT

HAHAHA, när klassen var ute och åkte skridskor så körde vi jage. Så någon jaga mig och jag får panik så ramlade jag :( HAHAAH, fick skiiiit ont i rumpan! Men annars var de roligt, speciellt mot slutet. HAHAH, en kille jagade Nahid o Carro. Dom fick panik och Carro vlle att jag skulle hjälpa henne men feg som jag är så åkte jag därifrån. Bra bästis jag är eller hur?! :D

Nahid :)


Fatiiima :D


Nahid o Carro


Carro o jag, bild på våra jackor...?





Blev inga bilder på mig för att dom få gångerna jag tog bild, så blunda jag...


Kommentarer
Souulaayymaaan <3

HAHAHAHAH kolla på miiig mina tänder HAHAHAH DÖÖR BTW TVÄÄR SNYGGA FÖTTER JAG O ALMA HAR AHAHAHAHA!!1 SÅ STOR STORLEKHAAHAHHA!! :D

2012-03-01 @ 18:55:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0