Movie night at Kellys place

Vi, då menar jag. Carro, Kelly, Nahid, Fathuma and ofc me skulle egentligen ha filmkvällen hemma hos mig. Men hade gäster så det fick bli hos Kelly istället! :) Vi hade köpt massor med godsaker att kolla på med filmen. Och just det, vi skulle egentligen kolla på the uninvited med Emily Browning. Ni vet hon som är huvudrollen i Sucker Punch? Hur som helst så blev det problem någonstans där så jag gick snabbt hem och hämtade My bloody valentine. Hade sett den förr men det var as länge sen. And now...PICTURES!

DÅLIGA BILDER! SORRY MEN DE VAR TOTALMÖRKT HEHE

mums filibaba


nahid :)


CARRÖÖÖÖH; Y U NO SHOW UR FACE IN THE CAMERA?!


SUULEEEIIMAAAAN <3 HAHAHA


kelly dansar? HAHa u go kelly


och sen blev det lite karaoke, och wtf kelly? what are u doing











Kelly om du läser det här så glömde jag filmen hos dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0