AMAZING START PÅ DAGEN!

Hade verkligen en toppen start idag. Verkligen -.-
Jag åt som vanligt frukost och när jag skulle plinga på Fatima (vi går alltid till skolan tillsammans, eller gick) så pratade hennes lillasyster som jag vet inte vad. Fattar inte ett dugg men så hörfr jag något med att hon säger att Fatima kommer snart. Så jag tänker att jag ska vänta tills hon kommer ner men smart som jag är så går jag upp istället och plingar för att vara 100% säker att Fatima kommer att komma och inte är sjuk. Så jag går upp och frågar hennes lillasyster om Fatima kommer och så säger hennes lillasyster att hon har redan gått (eller något) så jag går till skolan. Ensam. Asså fail. Där var 10 min bortslösat.



Iallafall, när jag är i korridoren och ska komma fram till mitt skåp så håller jag alltid mina skåpnycklar redo. Och vad ser man då? ngn har sparkat mitt lås så att den har gått sönder. Den fanns inte ens där. Man kunde se vita fotspår av skor. ASSSÅ AAAAAAAAH! MOBBADE UNGAR: - .ff.SD_gdjkgsb jksg fucking damp -.- så la allt mitt materia inne hos Nahids skåp (TAAAAAAACK). Jag hade ju tur att dom inte tog något. Men ändå, skit mobbat. Vem orkar göra sånt? HAHAAH asså dör


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0