10 things u didn't know about me me and me.

1. Jag har svårt att glömma folk. Typ.

2. Läser olika bloggar dagligen.

3. Jag älskar att vara inomhus när det regnar, men vem älskar inte det?

4. Gillar innebandy, rätt roligt.

5. Förut brukade jag säga swag innan bloggvärlden inte visste vad den betydde. Men nu är det som om alla använder swag i varje ord. . GO AWAY IT'S A TUMBLR THING!!!!! Känns pretty lame nu när någon skriver swag i sin blogg, just sayin'

6. Jag är redan stressad för måste hinna läxorna, måste hinna proverna, måste få bra betyg, måste förbättra mig och prata mer muntligt asså orkar inte. Det är som om dom kräver att man måste vara perfekt och det orkar inte jag.

7. Jag har twitter men loggar inte in för den suger shit och fattar noll.

8. Ibland eller mer än ibland så går jag bara ape shit och blir helt konstig.

9. Om man skulle läst min blogg och sedan gått på stan och sett mig där skulle man inte en sekund tro att jag äger denna bloggen. Tror jag åtminstonde.

10. Jag tycker jordgubbar smakar äckligt ibland men inbillar mig att det smakar gott.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0