Plugg, plugg, plugg, tumblr?, plugg

Det känns som jag slösar hela mitt liv på att plugga. Hahah asså, första veckan när vi började skolan så hade vi redan förhör! Och massvis med läxor..Gissa om jag blev chockad. :( Men har iaf nyss pluggat engelska och imorgon ska jag göra NO-rapporten.
När jag kollar tillbaka på mina bilder så saknar jag verkligen min gamla klass! Alla minnen :( Den här var när vi åkte någonstans till en ö eller något och så grilla vi där. Jag saknar att vi bara åkte sådär. Bara sådär, vi åkte inte ens dit för att göra några uppgifter (man brukar ju åka någonstans för att göra uppgifter) men inte vi. Vi bara åkte dit för att slappa. Hhahahha vad jag saknar deeeet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0