Hedil, Fatimah, Fathuma

Idag var jag ute med dom här tjejorna. Vi gjorde inte speciellt mycket, bara gick runt och var i biblioteket en stund. Nu pluggar jag iallafall. Har gjort klart min svenska läxa och ska börja på franska läxan. Eller det är inte läxa då, bara gloser så man ska träna på dom. ^^ Sedan ska jag läsa biologi boken lite. Låter roligt eller hur? Nu låter det som om jag bara skippar läxorna och gör dom på sista dagen men det är icke sant. :( Vi får massvis med läxor typ dagen före och dom förväntar sig att vi ska bli klara med dom om 3 dagar, plus att det är en STOR läxa. Hahah okej det är inte omöjligt men när det blir så varje vecka och så har man matte läxa, NO läxa, svenska läxa, franska läxa, engelska läxa osv så börjar man faktiskt bli trött...Haha ni ba; intressant hehe.......

Jag & Carro efter förrförra skolavslutningen? Kolla vad tunnt mitt hår var! AAHHH! HAHA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0