Orientering

Tjena :) Idag var det katastrof! Eller inte hela dagen då men när vi hade idrott. Vi hade orientering och då skulle vi leta efter siffror. Så vi gick igenom skog. Ni som känner mig vet att jag hatar spindlar. Ni förstår inte hur mycket jag hatar spindlar. Så efter när vi hade gått ut från skogen så hittade Carro en spindel på mitt hår. HAHAAH gissa vad jag gör då, jag skriker: TA BORT DEN TA BORT DEN TA BORT DEN helt panikslagen. Carro vågar inte (-.-) så hon säger till Fathuma medan jag står och skriker. Fathuma tar typ sin pärm och slår mitt huvud så att spindeln ramlar av. Men nejnej den kommer nämligen på Carro! :D Awesome, haha nej men när vi kom tillbaka från skolan så lovade jag och Carro tillomed att vi skulle definitivt ta ett bad direkt när vi kom hem.

Här kommer hur som helst några färska (färska??) bilder från idag när vi var i skolan.
[tryck på bilderna så blir dem större]


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0