^^

1.Vad/vem fick dig att skratta idag?
-Mina vänner.
2. Vad gjorde du 8.00 imorse?
- Satt kläder på mig.
3. Vad gjorde du för 30 min sen?
- Hängde i Facebook.
4. Vad hände dig 1993?
- Var inte född ennu, hörru. :)
5. Udda förmåga/egenskap?
- Kommer inte på något...
6. Tre ord varför du sist spydde?
- Sjuk..?
7. Vilken färg är din hårborste?
- Röd.
8. Vad köpte du sist?
- Godis.
9. Vad fick du senast i present?
- Massor med saker.
10. Vilken färg är din dörr?
- Vit.
11. Var förvarar du dina pengar?
- Säger det ju inte? :)
12. Hur var vädret igår?
- Regningt..
13. Vart kramades du sist?
- I skolan.
14. Vad ser du fram emot?
- SOMMAREN 2011 ♥
15. Vad är 15?
- Ett tal..? :D
16. Vilken skostorlek har du?
- 40 ung.
17. Vill du klippa dig?
- Neeeej..
18. Är du över 25?
- Nej.
19. Pratar du mycket?
- Det beror på vem jag pratar med. ;)
20. Kollar du på O.C.?
- Nej. :)
21. Har ditt namn ett "x" i det?
- Nej
22. Känner du någon som heter Steve?
- HAHA nej. :D
23. Hittar du på egna ord?
- Ibland :)
25. Är du en typiskt svartsjuk person?
- Ja. :)
26. Vad har du för mobil?
- Nokia, någon. :D Säkert byter telefon, eller nåt.
27. Vem ringde dig sist?
- Kompis.
28. Biter du på naglarna?
- IBLAND, men inte mer så mycket..
29. Har du lockigt hår?
- Efter duschen JA.
30. Vilken konsert ska du på härnäst?
- Kanske på Rihannas..?
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?
- Ingen tror jag..
32. Hur många gånger har du svurit idag?
- Många?
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta?
- Det finns så många!
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?
- Nej.
35. Ska du jobba imorgon?
- Nej.
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?
- Haha, minns inte.
37. Vad borde du göra nu?
- Inget speciellt..?
38. Har du något smeknamn?
- Dana, tex.
39. Sover du mycket?
- Ja
40. Vilken är den bästa film du sett inom
loppet av 2 veckor?
- Ääh, minns inte vad den heter!
41. Vad ska du göra på lördag?
- Säkert hänga med Ellen.
42. När var du ute sist?
- Idag :)
43. Har du gråtit idag?
- Neeej.
44. Är du en glad person?
- Ibland, om jag vill vara det!
45. Har du roligt nu?
- Neej, inte speciellt.
46. Vad äter du helst?
- Mat.
47. Vem var du med sist?
- Ellen.
48. Har du något husdjur?
- En hund.
49. Vad är hela ditt namn?
- DANIELA NÅGOTSUPERHEMLIGT
50. Gillar du om någon just nu?
- Jaoaädogänneeej..?
1.Vad/vem fick dig att skratta idag?
Mamma
2. Vad gjorde du 8.00 imorse?
Sovde
3. Vad gjorde du för 30 min sen?
Pluggade franska
4. Vad hände dig 1993?
Vet tyvärr inte, var inte född då :(
5. Udda förmåga/egenskap?
Whut
6. Tre ord varför du sist spydde?
Åksjuka  Bil   Dåligt
7. Vilken färg är din hårborste?
Blå
8. Vad köpte du sist?
Glass
9. Vad fick du senast i present?
Massor
10. Vilken färg är din dörr?
Ytterdörr eller dörr till mitt rum? Isåfall, ytterdörr: brun. Dörr till mitt rum: Grå..?
11. Var förvarar du dina pengar?
Plånboken
12. Hur var vädret igår?
Dåligt
13. Vart kramades du sist?
Vart? Kommer inte ihåg..
14. Vad ser du fram emot?
Sommaren!!
15. Vad är 15?
Min storasyster, HAHAA hon är ju 15 år..Ne men en siffra =)
16. Vilken skostorlek har du?
35
17. Vill du klippa dig?
Ja ska klippa mig när det börjar bli varmt tror jag
18. Är du över 25?
Ne
19. Pratar du mycket?
Haha tydligen..
20. Kollar du på O.C.?
Ibland. Inte något jag följer men kan hända
21. Har ditt namn ett "x" i det?
Nepp
22. Känner du någon som heter Steve?
Noooo
23. Hittar du på egna ord?
Hela tiden!
25. Är du en typiskt svartsjuk person?
Ibland :o
26. Vad har du för mobil?
LG KM900
27. Vem ringde dig sist?
Antagligen storasyster eller Alma
28. Biter du på naglarna?
Nej tur som jag har :D
29. Har du lockigt hår?
Nej
30. Vilken konsert ska du på härnäst?
Vet inte? Har inte bestämt om jag ska på någon konsert..
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?
Haha..
32. Hur många gånger har du svurit idag?
0
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta?
Vet inte
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?
Nop
35. Ska du jobba imorgon?
Ne
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?
Kommer inte ihåg
37. Vad borde du göra nu?
Inget viktigt
38. Har du något smeknamn?
Banan -.-' jevla Agneta :(
39. Sover du mycket?
Inte för mycket & inte för lite?
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet två veckor?
Ramona and Beezus
41. Vad ska du göra på lördag?
Ingen aning
42. När var du ute sist?
Idag
43. Har du gråtit idag?
Mm
44. Är du en glad person?
Aa
45. Har du roligt nu?
Inte speciellt mycket
46. Vad äter du helst?
Mat?
47. Vem var du med sist?
Av mina kompisar? Massa
48. Har du något husdjur?
Nej :(
49. Vad är hela ditt namn?
Dan någonting Ha. :D
50. Gillar du om någon just nu?
Gillar? Ne


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0