Biblioteket

Kom hem nyss från att ha varit i biblioteket, spelade UNO och lånade 2 filmer som jag kommer skriva om snart. Men hur som helst, på biblioteket kom de 3 tjejer och dem stirrade på mig. Asså från ingenstans jag känner inte ens dom! Så jag tycker att det är lite kusligt när folk stirrar (nehe-.-) så jag frågade: Varför stirrar ni? då svarade en av tjejerna: För att du är så ful.
Jasså? Och trodde du att det ord som du sa skulle påverka mig från en helt främling? Hahah det är så roligt. Men Fathuma blev arg och började tjafsa med henne. Man är iaf inte bättre person än den andra om man säger fula ord. Men kan förstå henne tillomed jag blev arg..xDD


The sisterhood of the traveling pants. Underbar film, älskar allt med den!! Den är ju också min favoritfilm så..haha man kan aldrig tröttna på filmen tror jag.


Tusen gånger starkare har jag aldrig sätt men blir nog att kolla på den idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0