Årets första dopp!

Hejhej! Ni läste rätt, tog mitt första dopp idag! Haha, det var sviiiiiiiiiinkaaaaaallt!!!!!! Men efter ett tag när man var under vattnet så blev det lite bättre iallafall, men ett rekommendation bara, simma inte än. Vänta några dagar eller åtminstonde några månader. ;)
Här kommer några bilder från idag.

Utsikten som vi hade, kanske inte så fint men vi satt på ett berg som var rätt så lågt.


Grillade marshmallow's


Jag och Alma. Båda har marshmallow på sina läppar, märkte ingenting :o


Söta Nadira!


Då var de dags att se om vattnet var kallt eller varmt. Till vänster: Alma, Fathuma, Nadira och halva jag. :D


hahahaha, förlåt men mitt ansiktsuttryck blev hemskt.


Lägg märke till att bryggan ligger "mitt i ingenstans", vanligtvis brukar bryggan vara vid stranden så man kan bara gå på. Men här måste man gå/simma in i vattnet. Alma bärde mig på rygg till bryggan, läskigt men roligt på samma gång!


Förlåt återligen, damn you Amina som lyckas ta så fula bilder på mig!! XD


HAHAAH stackars Alma, hon ser ut att frysa..


Slutligen, jag som står och fryser. Har nyss kommit in i min baddräkt så är inte van. Däremot Alma som plaskar omkring (hahah skojar). Självklart frös hon också! Och tack till Amina som lyckades igen att ta en ful bild på mig. Men denna gången är det inte så farligt xDD



Haidooo!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0