Vad jag gjorde i Stockholm

Orkar inte skriva om vad jag gjorde istället lägger jag in några bilder som togs. För de mesta blåste jag och Henry bubblor haha. Och vi gick alltid ut och åt på restauranger som jag inte gillar för jag är jätte petig med maten...Hehe men så kan de gå ibland. :D

Min pärlplatta som jag senare kastade och gjorde om. ^^


Bubbleeeeees! <3


hihihi




Storebror och Anne köpte två leksaker från BR till Henry. Det var en bil och sån såpbubblor grej. Hahah vet ni hur rolig den är! Love iiiiiiiiit D:


WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII


Fråga mig inte......


Soooooligt värre! ;D


Igår när jag kom hem så åkte jag och storasyster direkt till stan och åt på jensens bofhus. Sedan gick vi och köpte lite grejer. Jag såg såpbubblor för bara 10 kr!!!!! Självklart köpte jag de :D

Asså inte för att skryta men min kamera är världsbäst..typ.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0