Svar på tal

Svar; Hej på dig! Haha :D Egentligen så tänkte jag lägga ut en bild på mitt nya hår nästa vecka..men det får bli nu istället då. :)
_________________________________________________________________________________________
Såhär såg mitt hår före, den här bilden är kanske 1 månad gammal men mitt hår var så. Orkade inte ta en ny bild men varför göra det när mitt hår såg ut precis som bilden nedanför? XD PS: haha just nu märkte jag att mitt gamla hår var jätte långt..trodde inte på mina kompisar när dem sa det..Hahah.
_________________________________________________________________________________
& såhär ser mitt hår ut nu....!

WOOOOW. haha eller inte. Det känns konstigt..eller annorlunda att inte se mig att ha långt hår. Men när skolan börjar så har mitt hår vuxit och då kommer det att bli finare tror jag. :D







Kommentarer
Amanda :)

Snyggt gillar verkligen ditt hår.

2011-07-17 @ 12:36:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0