Boken som jag läser nu

Denna boken har jag läst ungefär 3 gånger. Har typ bara den boken i min såkallade "bokhylla". Haha nejmen alla andra böcker är mcdonalds böcker...;P Men när jag fyller år så vet ni exakt vad ni ska ge mig! Hahaha :D
Boken är jätte bra, fast den är sorglig typ. Asså vet inte hur jag ska förklara men jag mår illa när hon "Flossie" (som är huvudrollen) får bara äta mackor hela tiden pågrund av att hennes pappa inte har råd med något mer typ. HAHAAH asså jag är konstig jag vet.


Kommentarer
Amanda

Har också läst den, den är för bra helt enkelt.

2011-07-26 @ 20:19:30
A N G E L I J N A

allt bra?:)

2011-07-27 @ 09:49:18
URL: http://angelijnas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0