Bilderna från Fun City

Jag ska vara ärlig, när jag såg ingången så sa både jag och Fathuma; Omg vad litet och fult det är! Haha men när vi gick in så var det inte så dåligt. Vi åkte karuseller (ändå så om de inte fanns så många), simmade i poolerna och gick sedan till "bubbelpoolen" som Chira kallar det fast det är inga bubblor alls..Men det var roligt! Jag missade water bubble eller hamsterbollen. Man går in i en jätte stor boll och sedan så går man i vattnet. Haha svårt att förklara men sök på google. ;) Vi missade det för att vi var aldrig där, vi gick bara på ett ställe och trodde att Fun City var jätte litet fast egentligen så var de vi som inte såg det där. Ångrar mig :(

Ps; jag har inte klippt mig. Ska kanske klippa mig idag.

Påväg dit


Snart framme...


Äntligen framme! Wihoooooo :D


Haha Chira på tjuren, jag och Chira åkte tillsammans men så åkte den jätte snabbt så vi båda ramlade..Min mage kom på hennes knä! Kan inte beskriva hur ont det gjorde...


När jag och Nadira spelade laserzone. Det var inte så roligt pågrund av att det bara var vi två. Men sedan när dem andra kom så blev det genast mycket roligare! Vi spelade tjejerna mot killarna. Haha och när man dog så blev man jätte ledsen ;(


"Adventure land" tror jag den heter. Det ska föreställa pirater och vara läskigt. HAHAAH man blir uttråkad..


När vi hade åkt karusellerna var det dags för bad. Efter ett tag när vi var i vattnet så började det att regna...Så vi gick upp och åkte karusellerna igen. Sedan gick vi och badade igen och sedan gick vi till "bubbelpoolen" :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0