Tjejkväll

Hej, idag har det hänt mycket. :p Jag kom hem och sedan vid 3 tiden kom Alma till mig. Vi var hemma hos mig ett tag sedan gick vi ner till Ica för att köpa donuts. ^^ Sedan hade vi träning och påväg dit var sviiiiiiiiiinkallt! Allt var Almas fel. När vi kom fram till hållplatsen åkte spårvagnen -.- och sedan så tog vi den andra som åker till en annan håll. När vi gick ner i Komet så såg vi en annan spårvagn åka.. Så Alma var törstig och ville köpa en dricka så vi gick ner och vi skulle kolla på tabellen för att se hur mycket tid vi har på oss. Dåååååååååå åker den spårvagnen också. Lyckat. Men sen så var det bra, var i skolan för att det var tjejkväll där. Gjorde julkort, sjukt roligt dag. :D

Den här gjorde Alma till mig. Tack så mycket! <3


Och den här gjorde jag. Snygga eller hur! :thumbup:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0