Shoppat

Hejsan!
Har ju inte berättat om dagen, vaknade klockan 9:30 ungefär. Efter en stund kom Amirah till mig. Vi skulle åka till stan med min storasyster då. Det blev inte så massa kläder men det duger. Det var inte så mycket att välja på heller. :p
Men jag blev helt kär i Lindex affären, dom har så snygga kläder. H&M, Kappahl och Cubus har inte så mycket kläder för oss barn men har de typ. :D Blev helt kär i 3 tröjor inne där. :)
Vi hade jätte roligt, massa bilder togs också men bilderna finns på Amirahs mobil. Så hon ska skicka dom till mig då lägger jag in dom här. :)
Jeansen och tröjan ser sjukt fula ut men när man tar på dom är dom sjukt snygga! :D (tycker jag hehe)


Köpta från Cubus - Kostade 179:- men sänktes ner till 149:-



Köpta från Lindex - Kostade 179:- sänktes till 99:-



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0